علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

روز من و بابام..

1392/3/2 17:41
نویسنده : الهام
697 بازدید
اشتراک گذاری

عجب روزیه دوستان خوبم

فردا دیگه روز موعود فرا می رسه و میشه روز مرد!!!! مردهای کوچیک و مردهای بزرگ و میان سال و ....فرقی نمی کنه...

و صد البته که کلی حرف توش هست!!!

اول از همه من یعنی ما ولادت مولای متقیان رو به همه تون تبریک می گیم و در این ماه عزیز رجب آرزو می کنیم که همیشه شادی مهمون خونۀ دلتون باشه....

توجه کنید که ما فقط قادریم آرزو کنیم و نمی تونیم دعا کنیم چون به قول معروف " موز اگه قوت می داشت کَمَر خودش و راست می کرد"....(صرفاً برای خنده!!!)

ایشالا که دعاتون همیشه مستجاب باشه و دلتون شاد...

از اونجا که من و بابام روز مادر و روز زن و خیلی گرامی داشتیم!!!!( همون طور که در پست های قبلی ذکر شد...پست "هدیه من و بابام برای مامانم")، عن قریبه که مامانی حسابی از خجالت جفتمون در بیاد....تازه الان ما سه تا مرد شدیم و دایی محسن هم یه هفته ای میشه مهمون ماست...

خدا بخیر کنه...

آخه می دونی اصول زندگی مامان من فیزیکیه و به شدت تابع قانون سوم نیوتن:" هر عملی عکس العملی دارد مساوی و در خلاف جهت".

ما هم بریم تریپ دفاعی به خودمون بگیریم... فعلا بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

فانی
2 خرداد 92 19:22
روزت مبارک عزیزم

مرسی
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
3 خرداد 92 0:00
سلااااااااااااااااااااام
وای عزیزم روز شما هم مبارک روز بابایی خوبت هم مبارک

مرسی عزیزم.
مامان طاها نامدار جهان
3 خرداد 92 2:19
دوستم علیرضا خان امیدوارم هیچ وقت دچار عذاب وجدان نشی .
روزت مبارک ای مرد بزرگ
راستی خاله الهام عکسهای آتلیه رو مامانم گذاشته تو وبلاگ خوشحال میشیم نگاه کنید

ممنون طاها جونم.باشه حتما میایم عکس های قشنگت و می بینم.
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
3 خرداد 92 4:37
عزیزم کارمامانت در اومده تهیه کردن هدیه اونم برای سه مرد
روز مرد برمردان بزرگ وبزرگ مرد کوچک مبارک

بله دیگه.مامانم سنگ تموم گذاشت!!!
ممنونم خاله جونم.
مامان طاها
3 خرداد 92 8:59
مرد کوچولوی آینده روزت مبارک.

ممنونم خاله جون.
مامان امین
3 خرداد 92 9:57
ای پدر ای مظهر علم و شرف
ای سر و پایت پر از شور و شعف
من امیدم بسته به چشمان توست
ای امیدم عمر زیبایت بلند
روز پدر مبارک...
روز مرد بر این بزرگ مرد کوچک هم مبارک

مرسی فهیمۀ عزیزم.
مامان عبدالرحمن واویس
3 خرداد 92 16:34
روز مردبرمردکوچک وبابای مهربون مبارک

مرسی خاله یاسمین
مامان عطرین
3 خرداد 92 17:38
سلام گل پسر روزت مبارک ایشالا صد ساله بشی و نوه هات روز پدرو برات جشن بگیرن یک پیغام هم برای مامانت دارم بهش برسون :مرد بودن که به سیبیل نیست به مرامه پس روزت مبارک ابجی

ممنون خاله جونم.از این که مامانم و در مردانگی قبول دارید خییییییییییلی مرسی.

بابای ارشیا
3 خرداد 92 23:58
ممنون از اینکه بهمون سرزدید . و بازم ممنون بابت تبریکتون . بنده هم به نوبه خود این روز رو خدمت مردای بزرگ و کوچک خونه تون تبریک میگم و ارزو می کنم پدر علیرضا و پدر مادر مهربونش و حتی دایی محسن مهمون !سالهای سال شاداب در کنارشون باشن و از بودن با هم شادمان و دلخوش گردند

خواهش می کنم.وظیفه ست. ممنونم بابت تبریکتون. ایشالا سایه تون سالیان سال روی سر خانواده محترم باشه.
مامان محمدماهان
4 خرداد 92 1:08
مامان زهرا
4 خرداد 92 2:09
پسرک شیطون روزت مبارک مرد کوچک

مرسی خاله جون خودم.

مامان زهرا
4 خرداد 92 3:31
عزیزم خیلی خوبه بتونیم همدیگه رو ملاقات کنیم فکر کنم روز خوبی هم برای ما و هم برای بچه ها بشه

آره عزیزم.خیلی خوب میشه.اگه یه جایی باشه که تقریبا به همه نزدیک باشه بهتره زهرا جون.
مامان پارسا
4 خرداد 92 8:08
از اينكه بهمون سر زدين و تبريك گفتين ممنون منم به نوبه خودم اين روز مبارك رو به عليرضا جون و باباي مهربونش تبريك ميگم و از خدا ميخوام عليرضا جون زير سايه شما و باباش بزرگ بشه

یک دنیا ممنون عزیزم