علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

بستنی تولیدِ داخل...

1392/3/21 16:52
نویسنده : الهام
413 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها تلویزیون خونمون از انحصار من در اومده و از ساعت 7 به بعد که بابایی و دایی محسن می رسند خونه، مُدام در حال پیگیری اخبار انتخابات از شبکه های مختلف هستند... البته مامانم هم پیگیره ولی چون زورش به من نمیرسه مجبوره از طریق سایت باشگاه خبرنگاران اخبار انتخابات و دنبال کنه...

البته منم از حرف های قشنگی که این روزها گفته میشه بی بهره نموندم و یکی از مهمترین اون ها " حمایت از ساخته های داخله"....

در همین راستا چند روزه تصمیم گرفتم از این به بعد بستنیِ بیرون و نخورم و بدین وسیله از بستنی ساخت مامانم در منزل حمایت کنم...تا هم به اقتصاد خانواده کمک کرده باشم و هم اعتمادِ به نَفَسِ مامانم و در راه اندازی یک کارخانۀ بستنی سازی مناسبِ کودکان بالا ببرم.....

طبق دستور مدیریت نی نی وبلاگ ناچاریم از قراردادن تصاویر زیاد در صفحۀ اول خودداری کنیم و باید بریم ادامۀ مطلب...

در ادامه دستور پخت این بستنیِ مخصوص نوشته شده و جهت تبلیغ این بستنی مخصوص تصاویری مبنی بر علاقۀ کودک به خوردن آن آمده است...

از دست نده!!!

ابتدا مقداری آرد برنج را در شیر سرد حل کنید و شکر هم به آن اضافه کنید. ظرف مربوطه را روی اجاق بگذارید و مرتب هم بزنید قبل از این که کاملا سفت شود مقداری گلاب و مقدار کمی وانیل به آن اضافه کنید...

مقدار هر کدوم و نپرس که فوت گوزه گریه و خودم هم نمی دونم!!! آخه نیست که مامانم میخواد کارخونه شو راه اندازی کنه!!! این مسائل خیلی اهمیت پیدا کرده...( یه چیزی بهت بگم که مامان من تو آشپزی اصلا پیمونه نداره و چشمش پیمونه شه)

اصلا فکر نکنی این همون فرنیه....نه اصـــــــــــــــــــــــــلا... این یه بستنی جدیده...

جهت سرو این بستنی از لیوان های مخصوص بستنی استفاده کنید تا کودک را گول بزنید و فرنی رو به جای بستنی به خوردش بدید...

می بینی که مامان من از یه ظرف خالی کشک استفاده کرده و فکر کرده من نمی فهمم این ظرف کشکه....منم اول با احتیاطِ هر چه تمام تر دهانم و به اندازه اِپسیلُن (ε) باز کردم و یه مقدار از اون و امتحان کردم و بعد از اطمینان از بستنی بودن محتویات، شروع به خوردنش کردم...به این صورت...دارم تست می کنم..

نه مثل این که خودِ بستنیه...بـــــــــــــــــــــــــه بــــــــــــــــــــــــــه...

فقط یه بار باید امتحانش کنی...عاشقش میشی..

اُمممممممممممممممممم مَ خوشمزه ســــــــــــــــــــت..

بچه ها این طوری خوش نمیگذره...بستنی ساخت مامان و باید این طوری خورد....

وای مثل این که محاسباتم اشتباه شد...من بستنی رو با شیَ (هندونه) اشتباه گرفتم اصلا چیزی نمیاد تو دهنم...پس تغییر عملکرد میدم..به همین راحتی...

و حالا با یک حرکت هلیکوپتری بستنی رو میخورم...

بچه ها کم کم دارم سیر میشم پس اقدام به انجام حرکات نمایشی می کنم تا از بستنی خوری لذت بیشتری نصیبم بشه...

به یک بار امتحان کردنش می ارزه... مامان های مهربون واسه کوچولوهاتون بستنی بپزید!!!
خوشمزززززززززززززززززززززست...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

ماماني آرتميس
21 خرداد 92 17:31
خاله جون منم بستني ميخوام
اينقدر با اشتها ميخوري يهو دلم بستني خواست
آفرين گل پسري كه ماماني رو حمايت ميكني

مامان مهربون دست شما هم درد نكنه

ممنون خالۀ مهربون.تشریف بیارید خونمون تا مامانم براتون بستنی بپزه...
من همیشه حامیِ مامانم هستم
مامان ایمان جون
21 خرداد 92 18:07
به به معلومه بستنیش حسابی خوشمزست که اینقدر گل پسرمون خوشش اومده
نوش جونت علیرضا جونم

آره خاله جون.شما هم بپزید حتما. جاتون سبز
مامان محمدطاها
21 خرداد 92 18:46
الهام جون پسر من فوق العاده بدغذاست
حتی بستنی و فرنی و . . . هر چی که فکرشو بکنی محاله لب بزنه
دیگه نمیدونم چه کار کنم

حالا باگلاب امتحان کن شاید بخوره.
مامان آرمينا
21 خرداد 92 19:11
نوش جونت گل پسر
ممنون ماماني از پيشنهادت حتما امتحان ميكنم

خواهش میکنم عزیزم.
مامان امین
21 خرداد 92 19:56
نوش جانت عزیز گلم دست مامان گلت درد نکنه

ممنون فهیمه جون.
محبوبه مامان ترنم
21 خرداد 92 20:40
نوش جوووووووووووووووون.معلومه که خوشمزه است ک با اشتها می خوره پسرمون.
همین جوری تولیدات مامانش رو حمایت کنه مامانش می تونه کارخونه بزنه. علیرضا جون واسه تبلیغ محصولات کافیه.مدل خوردن عزیز دلم همه رو مجبور می کنه به امتحان کردنش.

ممنون.جاتون سبز.اره خیلی خوشمزست خاله جون. می بینید خاله جون حالا همش میگن من باعث شدم مامانم پیشرفت نکنه!
ماماني آرتميس
22 خرداد 92 8:26
عزيزم بيا خصوصي
راستي همش يادم ميره اينو بگم
عكس بچگيات خيلي جيگره

ممنون عزیزم.این نهایت لطفتون و میرسونه.
مامان فاطمه
22 خرداد 92 9:10
نوش جونت گل پسر .وای مامانی چقدرخوشحال میشه وقتی نی نی بستنی رو خوب بخوره. حتما امتحان میکنم برای فاطمه دست مامانی درد نکنه

خواهش میکنم عزیزم.امیدوارم خوشش بیاد فاطمه خانم.
مامان آریا
22 خرداد 92 10:58
ممنون الهام جان
استفاده کردم

خواهش می کنم عزیزم.
الهام
22 خرداد 92 11:55
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزنی خوشحالم می‌كنی(بحث آزاد) ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
الهام
22 خرداد 92 12:55
دشمنای این وب شرمنده،چرا تو
قبول دارمت،البته به میلادم گفتم یکم بروز باشه،خانومی اون واسه قدیما بود...الان ازین خبرا نیست،یکم حس فمینیستیتو تقویت کن،نبود هم الکی بگو هس...

مرسی عزیز...این آهنگ واسه اسفند نودویکه...همیشه جدید میذاشتم،ولی از بس تازگیا آهنگا مزخرف شده مجبور شدم برگردم یکم عقبتر...پسراهم همینطوری شدن
خواهش الهام گلم...[بوسه]


آخه نیست من بیشتر همه جانبه نگرم نمی تونم به زور حس فمنیستی مو تقویت کنم!! دیدی که بقیه موارد و تایید کردم
خوب ما الان زیاد با پسرها سر و کار نداریم بخاطر همین در جریان نیستیم
الهام
22 خرداد 92 13:20
گلکم ما هم همینطورییم ولی جلوی آقایون که نباید کم آورد،خودشون یکی یکی پا پس میکشن...
نه بیخیال...حذف چرا...بذار بدونن خانوما هم همشو تایید نمیکنن،بهتر
از بزرگواری و گل بودنشونه...

خلاصه من در جریان نبودم.هر جور خودت صلاح می دونی الهام عزیز
مامان آوینا
22 خرداد 92 14:05
چه ابتکاری حتما یه سر تا اداره ثبت اختراع برو بعد ایده تو با قیمت بالا بفروش اینطوری علیرضا الان از مزه بستنی در آینده از پولش لذت میبره برای آوینا هم نگه دار


چشم در اولین فرصت می رم بعدش هم طرحم و به مرحلۀ اجرا میذارم...(اصلا فکر نکن میخوام کوتاه بیام و از رو برم آاااا...)
باشه شما تشریف بیارید تهران برای آوینا جون هم درست می کنم..

کیامهر
22 خرداد 92 14:20
خاله جون آخه چرا ؟؟؟!!! بذار علیرضا بزرگ بشه بهش می گم جریان بستنی تولید داخل را !!

اشکالی نداره. این نکته رو هم باید در نظر گرفت که در عوض به سلامتیش کمک می کنم آاااا..
منتظر
22 خرداد 92 14:52
سلام الهام خانم حالتون خوبه؟علی کوچولو خوبه...
عزیزم خیلی عکساش بامزه است مطالب هم خوندم جالب بودن مثل همیشه...ببخشید من این مدت درگیر امتحانات بودم کسالت هم داشتم هنوز درگیرم برام دعا کنید خوب بشم ...
ایشالا مرتب میام سر میزنم..
راستی تشریف بیارید تو وبلاگ حاضری خودتون رو بزنید...بیاید متوجه میشید
یا علی

خواهش می کنم عزیزم.انشاله که امتحانات به خوبی سپری شده باشه.
امیدوارم کسالت به زودی برطرف شه
باشه عزیزم.الان امتحان کردم خیلی سخت باز شدوصفحه نظرات هم اصلا باز نشد.بعدا بازم میام
مامان عبدالرحمن واویس
22 خرداد 92 15:20
عزیزم نوشششششششششششش جونت باشه
الهام جون دست گلت دردنکنه
معلوم خیلی خوشمزست

خواهش می کنم عزیزم.شما هم بفرماییــــــــــــــــد
mamane m@ni
22 خرداد 92 17:03
آفرین به این مامان که برای گل پسرش بستنی درست می کنه
و آفرین به علی رضا جون که بستنی خونگی رو می خوره.


مرسی عزیزم.
الهام
22 خرداد 92 18:33
نوش جونت خاله عزیزی!!
دلم خواست

تشریف بیارید تا مامانم براتون بپزه!
زهرامامانه ایلیا جون
22 خرداد 92 18:36
سلام عزیزم چه خوب که خودت برای علی رضا بستنی درست کردی خیلی خوبه افرین

ممنون دوستم.