علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

نظر سنجی

1392/3/28 15:09
نویسنده : الهام
1,228 بازدید
اشتراک گذاری

در ابتدا از ناهید جون مامان فاطمه و محمدرضا جونم تشکر می کنم که مامانم و به این نظرسنجی دعوت کردند...

تصمیم بر این شد که من تو این نظر سنجی دست از نخود آش بودن بردارم و پامو از کفش بزرگترها بکشم بیرون...

و حالا این شما و اینم پرسشنامۀ مامانم:

اگر ماهی از سال بودم...اردیبهشت پر از لطافت بهاری

اگر روزی از هفته بودم...پنج شنبه آخر هفته

اگر عدد بودم...صفر، چون تو چشم نیست و در نظر همه بی ارزشه، ولی در واقع وجودش به دیگران ارزش میبخشه و با اومدنش کنار هر عددی ارزش اون عدد و چند برابر می کنه...

اگر نوشیدنی بودم...شربت خاکشیر، ضد کهیر!!!

اگر ثواب بودم...کمک به بیداری کسانی که خودشون و به خواب می زنند...

اگر درخت بودم...کاج... برای سبز بودن کمترین نیاز رو به محیط اطراف داشتم، ریزش برگم کم بود و خیلی باعث آزار دیگران نمی شد...میوه نداشتم پس کسی نمی تونست از مهم ترین ثروتم سو استفاده کنه...

اگر میوه بودم...نارگیل... سر سخت...نفوذ ناپذیر... هیچ چیزی نمی تونست منو لِه کنه...عقایدم و لِه کنه... درک و فهمم رو نادیده بگیره... و هزاران هزار ....

اگه گل بودم...حُسن یوسف... سنگین و رنگین...

اگه آب و هوا بودم...خنک و معتدل...

اگه رنگ بودم...شرابی

اگه پرنده بودم...کبوتر... آرام و رها...

اگه صدا بودم... نم نم بارون...

اگه فعل بودم... بخشیدن...

اگه ساز بودم...ویولن

اگه عضوی از بدن بودم...قلب

اگه بخشی از طبیعت بودم...کوه... محکم و استوار

اگه یک حس بودم... حس نوع دوستی...

ما هم از چهار نفر و دعوت می کنیم تا این پرسشنامه رو پر کنند:

فهیمه جون مامان امین

مریم جون مامان آرمینا

مامان آرتمیس جون

زهره جون مامان فاطمه

هر کدوم از دوستان عزیز که تمایل به شرکت در نظر سنجی نداشتند اصلا مساله ای نیست... انصراف کار راحتی ست...

قبلا از همکاری شما متشکرم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آرمينا
26 خرداد 92 15:31
مرسي عزيزم چشم در اولين فرصت پستش رو ميزارم هرچند سوالاتش سخته

لطف می کنی عزیزم.
الهام
26 خرداد 92 16:04
سلام.مابروزشدیم تشریف بیارید

چشم عزیزم
خاله الهام
26 خرداد 92 17:06
مرسي دوست خوبم از دعوتتون مگه ميشه روي حرف شما حرف زد چشم در اولين فرصت

ممنون عزیزم.این نهایت لطفتونو می رسونه
خاله الهام
26 خرداد 92 17:41
سلام عزيزم الان جواباتو خوندم عـــــــــــــــالي بود منم عاشق صداي بارونم واقعا روح نوازه

ممنون الهام عزیزم
الهام
26 خرداد 92 22:35
سلام الی جون
خوبی خانومی؟
راستی گلم یه چیزی رو یادم رفته بت بگم،اونم اینکه وب من 5تا نویسنده دیگه هم داره...اگه یه وقتی اومدی وبم کامنت گذاشتی جواب نیومد،یعنی اون پست مال من نبوده،گفتم دلخور نشی...آخه بقیه بچه ها وب گردی نمیکنن!!!

ممنون عزیزم.متوجه هستم.اتفاقا هر بار مطلبی می بینم به نام نویسنده اش هم توجه می کنم. ممنون از یاد آوریت دوست خوبم.
زهرا مامان ایلیا
27 خرداد 92 4:06
عزیزم خصوصی تو چک کن
مامان امین
27 خرداد 92 9:42
الهام جون متشکرم که منو دعوت کردی با کمال میل جواب خواهم داد.

خواهش می کنم فهیمه جون
مامان عبدالرحمن واویس
27 خرداد 92 9:59
مثل همیشه عالی بودعزیزم
موفق باشی ببوس علیرضاجونمو

خواهش می کنم لطف داری عزیزم.ما هم گل پسرا رو می بوسیم
ماماني آرتميس
27 خرداد 92 10:25
سلام دوست خوبم ببخشيد من كمتر ميام وب حتما ميام وجواب ميدم البته آبجي از طرف من جواب داده

خواهش می کنم عزیزم.من باعث زحمتتون شدم که شما رو دعوت کردم
مامان آرمينا
27 خرداد 92 11:00
الهام جون يه سوال داشتم چطوري وقتي پاسخ نظرات دوستان رو ميدي از شكلك استفاده ميكني؟ من هر چي ميكنم نميشه يعني كپي ميكنم نوشته مياد نه شكلك مثلا مياد خنده ،چشمك ولي خود شكلك نمياد.....

منم از نوشته های خودشون کپی می کنم و میذارم. البته چند بار شده که خودم تایپ کردم: دو تا کروشه مثلا با چشمک درست شده و شکلک اومده.حالا این رو هم امتحان کن شاید درست شده
ریحانه(مامان پارسا)
27 خرداد 92 11:13
سلام الهام جون جوابهات خیلی قشنگ بود عزیزم


لطف داری ریحانۀ عزیزم
الهام
27 خرداد 92 11:52
سلام عزیز
بعد 5 روز خودم آپ کردم...الانم منتظرم...اومدیا(دعایم کن...)

باشه الهام جون
مامان آرمينا
27 خرداد 92 12:02
مرسي از كمكت موفق شدم

خواهش می کنم عزیزم
زهره(مامان فاطمه)
27 خرداد 92 12:59
مامانی علیرضا جوابات خیلی خوشگل بود دفعه بعد منم دعوت کن

ممنون عزیزم.راستش نمی دونستم شما هم دوست داری آخه دفعۀ قبل چند نفر و دعوت کردم و گفتند ما نمیخوایم شرکت کنیم واسه همین این بار احتیاط کردم.
همین الان شما رو دعوت می کنم

الهام
27 خرداد 92 13:26
واللا...
بغیر اون قیاسش بقیشو تقریبا درس گفته...!!!
ولی در کل با اون مقایسش گند زده...[ناخوش]

باهات موافقم...

آی گفتی...جای تاسف همیشه باید باشه!!!

ممنونم از نظر و توجهت گلم[بوسه]

خواهش می کنم عزیزم

(زهره)مامان فاطمه
27 خرداد 92 14:19
آخ جون الهام جون پریدم وسط
سعيد
28 خرداد 92 16:12
سلام من از وبلاگتون خيلي خوشم اومد اگه با تبادل لينك موافقي منوبا اسم وبلاگ مهر لينك كن و خبرم كن تا با چه اسمي لينكت كنم!!يه بار سر بزن ضرر نداره