علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

دست نگه دارید!!!

1392/4/5 14:00
نویسنده : الهام
817 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خاله جون های محترم و عزیز و دوست داشتنی و ناناز و .....خیلی خوبِ خوبِ خوبِ خودم...

اصلا نمی تونید تصور کنید چقدر همتون و دوست دارم مخصوصا خاله های مهربونی رو که الان بر طبق خواستۀ من عمل کنند!!! این سری از خاله ها رو ده ه ه ه ه ه ه تا دوست دارم...

بدون شک همه می دونید که نی نی وبلاگ داره یه مسابقه برگزار می کنه با عنوان "غذا خوردنِ نی نی ها" و یا به عبارتی "نی نی شکمو"...

هر کی ندونه شما که همیشه همراهِ من بودی می دونی که حداقل تو این شکمو بودن و غذا خوردن من گویِ سبقت و از همه می رُبایم!!!

نکتۀ بعدی این که مامانِ من طبق معمول دیر دست به کار شده و میخواد ضربتی هم عمل کنه!!!

امروز مامان چند تا عکس رو برای مسابقه فرستاده ولی هنوز ایمیل تایید براش نیومده...

در همین راستا از شما خالۀ دوست داشتنی( به علاوۀ همۀ اون قربون صدقه هایی که اول متن گفتم!!!) خواهشمندیم تا تایید عکس مورد نظر دست نگه دارید و اگه از عکس من خوشتون اومد شمارۀ من رو هم به اصافۀ شمارۀ عکس دو تا نی نیِ دیگه به شماره ای که گفته شده ارسال کنید....

باشد که من هم که برای اولین بار قصد شرکت در یک مسابقه را دارم، برنده شوم و اعتماد به نَفَسم افزایش یابد...

به شدت به کمک شما دوست خوبم احتیاج دارم...پس منو از رای خودتون بی نصیب نگذارید!!!

جهت مشاهدۀ عکس های ارسالی و هم چنین تعویض روحیه بیا ادامۀ مطلب...

اولین عکس از عدسی خورون...

طالبی هم که تکلیفش مشخصه!!!آخه خیلی خوشمزست!!!

اینم گوجه خورون...

دیگه واقعا باید دلسنگ باشی به این نی نیِ مودب هندونه خور رای ندی!!!

قیمه غذای مورد علاقۀ من...

اینم که ماجرای املت خوردنِ من که در جریانش هستی...

اینم از خوردن بستنیِ مامان پَز...

و علیرضای طالبی خورِ جنتلمن...

و این هم عکس علیرضا در طلبِ هندونه....

خاله قول بده دست نگه داری آااااا.... و شمارۀ منم به شماره هایی که داری اضافه کنی...

دوست دارم ده ه ه ه ه ه ه ه ه تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

(زهره)مامان فاطمه
5 تیر 92 14:06
حتما عزیزم منتظرم به شرطی که توهم به دخمله من رای بدی قبوله

با کمال میل
(زهره)مامان فاطمه
5 تیر 92 14:21
مرسی عزیزم
مامان فاطمه
5 تیر 92 14:39
یالا یالا میخوام رای بدم

وااااااای ممنون خاله جون خوبم...
الهام(❤مامان امیرحسین❤)
5 تیر 92 14:40
قیمه خورونش از همه قشنگ تره
من دست نگه می دارم به شرطی که شما هم دست نگه دارید چون ما هم تو مسابقه هستیم!!

باشه حتما
مامان ملینا و کوروش
5 تیر 92 15:50
سلام مامانی. ملینا و کوروش در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به گلای من رای بدین. فقط کافیه کد 144 و 145 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) مرسی از همراهی شما. http://fenchool.niniweblog.com/
مامان عبدالرحمن واویس
5 تیر 92 16:14
علیرضاجون منم حتما میام واست رای میدم
فقط مامانی موقع رای دادن حتمابیای وبم وبهم خبربده عزیزم تازودتردرجریان رای دادن قراربگیرم

وااااااااااای ممنون از شما خاله یاسمین گل و نازنین خودم.
باشه چشم
مامان امین
5 تیر 92 16:53
سلام خاله جون امین هم تو مسابقه شرکت کرده اگه دوست داشتید بهش رأی بدید متشکرم.

چشم حتما.من دو تا سیم کارت دارم و میتونم حسابی رای بدم
مامان آرمينا
5 تیر 92 18:20
بيشتر عكساش عالين. عدسي خوردن، هندونه خوردن ،املت و قيمه هم همينطور ولي فعلا دست نگه ميدارم تا عكست تاييد بشه حتــــــــــــــــــــــما حتـــــــــــــــــما راي ميدم .
منم دوست داشتم شركت كنم ولي اگه از ماجرا خبر داشته باشي دوربينم پيشم نيست هيچ عكسي كه مناسب مسابقه باشه ندارم

ممنون از لطفت مریم جون. این نهایت لطفتو می رسونه

چه بد شد
خاله الهام
5 تیر 92 19:09
عزيزم سر 7 راهي موندم ببينم كدوم عكسو ميخواي بفرستي

عجب!!! زودتر فکراتو بکن...مهم تر از عکس جمع کردن رایه... من روی شما دارم حساب می کنم آاااا...
الهام
5 تیر 92 19:43
همشون جالبن.منم دنبال عکس واسه مهرادم هستم

ممنون عزیزم.عکس و فرستادی خبرم کن.
SaYa
6 تیر 92 10:19
سلام عزیزم خوبی؟
عزیزدلم من که دیر رسیدم ولی ایشالله واسه رای بتونم کمکت کنم

ممنون گلم.
واقعاً لطف می کنی
ریحانه(مامان پارسا)
6 تیر 92 12:01
وای قربونت چه قدر خوشگل میخوری نانازی
حتما خاله جون

ممنون ریحانه جون
زهرامامانه ایلیا جون
6 تیر 92 17:00
عزیزم ممنونم که برام رای میدیدی
منم رای دادم برات
امیدوارم این دوتا شیطون هر دوشون بتونن برنده شن شما هم بهم خبر بدید

باشه عزیزم.
حتما
مامان مهساجون ومحمدمعین جون
7 تیر 92 2:05
وای گشنم شد یه قاچ از هندونه و یه کاسه بستنی بده تا بهت رای بدم


بفرمایید...
تشریف بیارید خونمون تا بهتون بدم.