علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

انتظار به پایان رسید!!!

1392/4/6 9:53
نویسنده : الهام
1,296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان عزیزم

بالاخره عکس انتخابی من هم تایید شد با کد: 179

از شما دوست عزیز و خالۀ مهربونم خواهشمندم شمارۀ کد این عکس (179) رو به شمارۀ پیامک 20008080200 پیامک کنید.

ممنون میشم اگه با چند تا سیمکارت این کد رو برام بفرستید.

در ضمن در صورت ارسال این کد به مامانم اطلاع رسانی کنید تا تعداد آرا رو داشته باشیم.

خاله های مهربون اگه نی نی های شما در این مسابقه شرکت کردند به مامانم اطلاع بدید تا بهشون رای بدیم...

تا یادت نرفته همین الان کد و بفرست که من دارم روی رای شما حساب می کنم.

پیشاپیش یک دنیا ممنون از لطف همگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

خاله الهام
6 تیر 92 10:03
من 1 راي

مرسی عزیزم.
SaYa
6 تیر 92 10:21
سلام عزیزم
باشه چشم حتما رای میدم به خوشگل پسر
ایشالله برنده بشه

ممنون سایای عزیزم
این نهایت لطفت و می رسونه.
مامان آرمينا
6 تیر 92 10:38
عزيزم منم فرستادم

ممنون عزیزم
مامان بردیا
6 تیر 92 11:14
مهناز مامان ترلان کوچولو
6 تیر 92 12:30
سلام من به نی نی خوشگل شما 2 تا رای دادم

وای ممنون عزیزم.لطف کردی.منم الان میام پیشتون.
محبوبه مامان ترنم
6 تیر 92 12:52
من فرستادم. بعد از ظهر هم با شماره بابای ترنم می فرستم

وای محبوبه جون.لطف کردی واقعا.ممنونم.
منتظر
6 تیر 92 13:00
سلام خاله..من هم بهت رای میدم...با چند تا سیمکارت...ایشالا که رای بیاری...ممنون از حضورت الهام جونم

ممنون خاله جونم.لطف می کنید.
مامان آوینا
6 تیر 92 13:34
ما سه نفریم پس سه رای مال ما

وای ممنون خاله جون.
الهام
6 تیر 92 13:44
سلام خانومی

مرسی،تو خوبی عزیز؟
این چه حرفیه،باشه گلم...اکی میکنم!
بعنوان پست میذارمش،خبرت میکنم...حالا تاریخ آخرین روز تبلیغ کیه؟

ایشالا برندس علیرضا[بوسه]

وااااااااااااااااای خیلی دوست دارم عزیزم.الان میام پیشت.
الهام
6 تیر 92 14:00
پستو گذاشتم...

چطوره؟

عــــــــــــــــــــــــــــالیه.
ممنون.
الهام
6 تیر 92 14:02
خواهش گلی،ناقابله[بوسه]

همون عکسو گذاشتم
ایشالا برندس...!!!

اکی خانومی...اطاعت میشه سرورم[بوسه]

ممنون الهام جون.ایشالا.
الهام
6 تیر 92 14:06
نه اصلا ازین فکرا نمیکنم...اصلا،خیالت راحته راحت

آره دیگه،چن وقته،حدودا 12 ساعت

ممنون از حال دادنت...ما چاکریم

مرسی که قابل دونستی

شوخی کردم عزیزم.
درست میگی...دوازده ساعت زیاده خوب!!!
الهام
6 تیر 92 14:14
پسر دوستمه[بوسه]
دوست پسر نه ها،پسر دوستم

واقعا...حتما اینکارو بکن!!!

خلاصه هر کی هست خیلی نانازه!!!
الهام
6 تیر 92 14:16
خواهش...عزیزمی بدجور

شرمندم نکن

کاری نکردم!

لطف کردی. ما بیشتر
الهام(مامان اميرحسين)
6 تیر 92 15:19
سلام الهام جون
من و شوهرم و اميرحسينبه خودمون و عليرضا قيمه خور راي داديم

ممنون عزیزم.منم دو تا سیم دارم به اضافه سیم شوهری و داداشم.
بهتون رای میدیم.راستی مگه امیرحسین جون هم سیمکارت داره؟؟؟ بابا پیشرفته!!
مامان طاها
6 تیر 92 17:00
با سیمکارت خودم و همسری به گل پسری رای دادم.

ممنون عزیزم.واقعا لطف کردی مریم جون.
مامان طاها
6 تیر 92 17:03
چقدر شیرینی تو کاش اونجا بودم و یه گاز محکم ازت میگرفتم.

وااااااااای نـــــــــــــه گاز!!
مامان طاها
6 تیر 92 17:05
امیدوارم که علی رضا جون جز یکی از برنده ها باشه.

ممنون خاله جون.به لطف شما ایشالا برنده میشم
مامان امین
6 تیر 92 17:28
گل پسر من هم بهت رأی دادم دوست داشتنی خاله

ممنون خاله فهیمه عزیزم
مامان علیرضا(mahtab )
6 تیر 92 18:10
دستورتون اطاعت شد گلم
ایشالابرنده شه علیرضا جونمون

خواهش می کنم عزیزم
لطف کردی.ممنون
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
7 تیر 92 8:07
سلام الهام جون خوبید فدای علیرضا جون ممنونم که سر زدید ودعوت کردید من با کمال میل رای دادم انشالله که برنده بشه این اقا پسر گل
معلومه ماکارونی خیلی دوست داره نوش جونت

ممنون ناهید عزیزم.
راستی این قیمه ست آاااا.
بازم تشکر بابت سر زدن و رایتون.
ریحاته(مامان پارسا)
7 تیر 92 14:05
سلام الهام جون رو رای ما هم حساب کن.

ممنون ریحانه جون.لطف می کنی.
مامان فاطمه
8 تیر 92 8:58
من رای دادم هم به آقاپسر هم به دخملم ایشااله برنده بشن

ممنون زهره جون. منم الان میام و به فاطمه جون رای میدم.
ریحانه(مامان پارسا)
20 تیر 92 11:59
ای ول مامانی یه کم بیشتر تبلیغ کنی ایشاا... اول میشه

ممنون ریحانه جون.به لطف دوستان خوبی مثل شما بالا اومد.
ریحانه(مامان پارسا)
20 تیر 92 12:00
مرسی الهام جون از این همه لطف و محبتت

خواهش می کنم عزیزم.
ماماطهورا
21 تیر 92 14:32
سلام الهام جونم خوبي عزيزم منم با 3تا گوشي كدعليرضاجونم واس زدم انشالله كه اول ميشه

لطف کردی طهورا جون.به لطف عزیزانی مثل شما ایشالا اول بشه.
مامان کسرا
1 مرداد 92 1:46
سلام الهام خانمی من مامان کسرام برادرزاده منیره ما هم به پسرت رای دادیم خداحفظش کنه ازطرف من ببوسش این فرشته معصومو

ممنون عزیزم.
من کسرا جون و لینک می کنم.
ممنون از رای ارزشمندتون.