علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

پیستِ ماشین سواریِ وانی!!

1392/4/11 16:30
نویسنده : الهام
750 بازدید
اشتراک گذاری

در ادامۀ دسترسیِ من به وسایل حمام، هر روز مقداری از وقتم رو جهتِ بیرون آوردنِ وانِ چند کاره ام از حمام صرف می کنم... و وانِ چند کاره رو تبدیل به یک پیستِ موتورسواری می کنم و از پرشِ ماشین ها از روی تپه لذت می برم...

و حالا به سمت این تپۀ زیبا پُل می زنم...

در ادامۀ مطلب می تونی عکس های زیبایی رو از مسابقۀ ماشین های قدرتی ببینی!!

هم چنین در ادامۀ مطلب از یک کامیون کنترل دارِ عتیقه!! رو نمایی شده است.....یادش بخیر... روزگاری با این کامیون خرگوش کوچولو رو دَدَر می بردم....

یاد باد آن روزگاران یاد باد!!

فقط عکس!!!!

تو رو خدا جدیت منو داشته باش...

طوری بازی می کنم که انگار این یک مسابقۀ واقعیه!!

این همون کامیونِ عتیقه ست که قرار بود ازش رونمایی بشه!!! قبلا این کامیون و تو پست های قبلی زیاد دیده بودی!!

اون وقت ها برای خودش برو بیایی داشت!!

خدایش بیامرزد!!!

و حالا دارم سیم های آویزون شده از زیرِ کامیون و می کَنم و به عتیقه تر شدنِ این کامیون کمک می کنم...

نگفتم این کامیون عتیقه ست... هنوز هم می تونه به ماشین ها سواری بده پس اسپیدی رو میذارم روی کامیون..حالا می تونی مفهوم عتیقه رو خوب بفهمی!!!

ای وای حواسم نبود...من لُخت بودم این همه وقت!!! ای وای!!!

آخه می دونی تازه از بیرون اومده بودم و از عشقِ بازی، به مامان مهلت ندادم لباسمو بپوشه!!!

شرمندۀ اخلاقِ ورزشی تون...

مامان بیا بریم لباسمو بپوش.. همۀ ملت منو دیدند!!!

خجالت زده شدم!!!نیست که خیلی مأخوذ به حیا هستم....(جمله رو حال کردی!!!)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان امین
11 تیر 92 18:29
قربون این گل پسر با حیا که با این شیرین کاری هاش همو رو سرگرم کرده.

قربونِ شما خالۀ مهربونم
زینب
11 تیر 92 19:55
سلام من پیا مک دادم .مرسی

یک دنیا ممنون از لطفتون

لیلا
11 تیر 92 22:58
سلام آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده... خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
مامان کیان کوچولو
11 تیر 92 23:47
عجب بازی ای اختراع کردی خاله جون

ممنونم.
زهره(مامان فاطمه)
12 تیر 92 7:17
عزیزم بااون چشمای معصومت .تو همه جوری قشنگی عزیزم .

به خوشگلی فاطمه جون که نیستم! شما خیلی نسبت به من لطف دارید
مامان ملینا و کوروش
12 تیر 92 8:57
خوشگلم ماشالا به این همه خلاقیت چه پلی ساختی با وانت

ممنون خاله جونم.
الهه
12 تیر 92 9:01
ایشالله همیشه همینطور شاد و شنگول پیش مامان وباباش بازی کنه و همیشه لبش خندون باشه یه روز هم قراره ما از این پیستا تو خونه داشته باشیم آیا؟؟؟؟؟

ممنون الهه جون.
ایشالا پسر گلت به خوبی و خوشی بیاد تو بغلت عزیزم.
صد البته!!! این قدر از این پست ها داشته باشی که حسابی خسته شی!!
الهام
12 تیر 92 12:31
سلام خانوم

گلم دقت کردی چقد اسمت خوشگله؟نه واقعا دقت کردی؟
چ زحمتی،بهترینی،میخام ک باشی
دیگه اون لباس قبلیه کهنه شده بودمرسی عزیز

کلا رفتم تو کار تجزیه و تحلیل بدن!!!

کارِت درسته الهام جون.
واقعا خیلی اسمه!!
مامان آیسل
12 تیر 92 14:37
عزیزم فرستادیم شماهم به دخترمون رای بدین قربونننننننننننتون

ممنون عزیزم.حتما.الان میام پیشتون.
محبوبه مامان ترنم
12 تیر 92 15:57
طبق معمول ، علیرضا جون و خلاقیت و بهره مفید از کلیه لوازم موجود در منزل. خلاقیتهات منو کشته عزیز دلم.
راستی عکسهای اولی رو که دیدم با خودم گفتم واسش بنویسم " یا شلوار نپوشیدی یا بلوز نداری تنت . آخه مامانش یک کم دوربین و بذار زمین و لباس بچه رو بکن تنش...."
که خودت بالاخره بعد از 300 تا عکس متوجه شدی.!!!!!!!!

می دونی اول خواستم لباسشو عوض کنم بردمش تو اتاق و چشمش به کامیونش افتاد دَر رفت...
حالا ترنم جون راه بیفته بهت میگم!!!
مامان ایمان جون
12 تیر 92 21:16
فدای این پسر خلاق
عزیزم به علیرضا جووووووووونی رای دادیم.
امیدوارم که برنده بشی خوشکل خاله

ممنون خاله جون
مرسی که به من رای دادید
ایمان جونی رو از طرف من و مامانم ببوسید
دوقلوهای افسانه ای
15 تیر 92 22:07
سلام الهام جون..اعلام نتیجه ها کی هست!؟

عید فطر عزیزم.ممنون میشم تا اون وقت بازم برای علیرضا جون رای جمع کنید.
روح وحشی
17 تیر 92 16:39
ای جان به علی رضای شما
چشم، الساعه رای میدم

ممنون عزیزم.لطف داری.

mohammad
20 تیر 92 16:06
از این که به وبلاگ من سر زدین ممنونم چشم به امید موفقیت، نظر خودم رو به شماره ارسال کردم.انشاالا موفق باشید

ممنون محمد عزیز.واقعا لطف کردید.