علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

23=1+11

1392/4/25 13:16
نویسنده : الهام
938 بازدید
اشتراک گذاری

یه نگاه به نوار بالای وبلاگم بنداز...

دقیقاً یه سال و یازده ماه و 0 روز....

یعنی" 1سال+11 ماه" پیش در چنین روزی ساعت 14 و بیست و پنج دقیقه اومدم به دنیای مامان و بابام

بـــــــــــــــــــــــــله امروز بیست و سومین ماه تولدمه بچه ها...

طبق معمول مامانم تازه صبح یادش اومده که امروز 25 اُمه...حالا مناسبت های خودش و بابام مثل سالگرد ازدواج و تولدهاشون رو یادشون نمیره ولی بیست و سه ماهگی منو یادشون میره....اونم درست در شرایطی که همش 8 روز دیگه مونده به تولد قمریِ من (نیمۀ ماه مبارک رمضان) و یه ماه دیگه به تولد دو سالگیم...

و صد البته از مامانی که بیست و سه ماهگیم و یادش رفته نمیشه انتظار داشت عکس های قشنگم و بذاره تو وبم...

به زودی این پُست با زیباترین عکس ها ویرایش می شه...

و اما..

تشکر ویژه از خاله زهره که صبح زود تولد بیست و سه ماهگی مو و تبریک گفت...

و سخنی با خاله هنگامۀ عزیزم:" خاله جون دلم بد جوری برای شما و بچه ها تنگیده... زود بیا خونمون...."

----------------------------------------------------------------------------------------

چند روز بعد نوشت: عکس های ماه بیست و سوم از زندگیم و می تونی در ادامۀ مطلب ببینی...

حتما ببین....مامانم کلــــــــــــــــــــــــی زحمت کشیده!!

خسته نباشی دوست عزیز...واقعا همت کردی این همه عکس و تا آخر دیدی!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

الهام(مامان اميرحسين)
25 تیر 92 16:02
چه جالب!!!
مباركت باشه شيطون

ممنون خاله جون
mamane m@ni
25 تیر 92 16:27
علیرضا جون بیست و سومین ماهگردت مبارک خاله
دیگه چیزی نمونده به تولد دوسالگی هاااااااااااا


ممنون خاله جونم.

خاله هنگامه
25 تیر 92 17:30
بیست و سه ماهگی پسر گلمون مبارک.من و بچه ها هم خیلی دلمون براتون تنگ شده.بهت قول میدم بعد از ماه رمضون نزدیکای تولد علیرضای خوشگلمون پیشت بیام.

ممنون خاله هنگامۀ عزیزم
ممنون ما منتظرتونیم.قدمتون روی چشم ماست.
♔♥ چنتا شیطون ♥♔
25 تیر 92 18:02
سلام

امروز خیلی حالم گرفته...

ب دعا احتیاج دارم،دیگه دارم کم میارم!!!

هوامو داشته باش...

آپم با منمو این روزها

اومدم الهام عزیزم.
حسنا
25 تیر 92 18:07
سلام عزیزم.خوش به حال علیرضا که مامان گلی مثل شما داره.چشم عزیزم همین الان فرستادم.خیالتون راحت مامان دوست داشتنی علیرضا.در ضمن اون آدرس مال وبلاگ پسرم .بهش سر بزنید.ممنون میشم

سلام حسنای عزیزم.
ممنون از لطفی که به ما داری.
الان میام به وب محمد امین جون.
مامان عبدالرحمن واویس
25 تیر 92 18:32
سلام دوست خوبم فقط 2روزدیگه تاختم دوراول مونده اگه جزءهای انتخابی خوانده شده لطفا بهم خبربدین منتظرتونم

باشه عزیزم.

دوقلوهای افسانه ای
25 تیر 92 20:53
ساده اما زیبا
مصمم اما بی خیال
متواضع اما سر بلند
مهربان اما جدی
سبز اما بی ریا
عاشق اما عاقل
اینگونه زندگی کنیم.

زیبا بود دوستان عزیزم
ممنون.
مامان آرمينا
25 تیر 92 23:08
عزيزم 23 ماهگيت مبارك
انشالله تولد 2 سالگيت
عليرضا خوشكله مامان يادش نميره فقط يكم مشغلش زياده به دل نگير
الهام جون يه تفاهم ديگه منم تولدم 25 مرداد مثل عليرضا جون
بوس براي پسملي

ممنون خاله جونم.
چاره ای نداریم دیگه مجبوریم به دل نگیریم!!!
برامون بسی باعث افتخاره این تفاهم ها
داره تفاهم هامون زیاد میشه آاااااا...
باید بقیۀ تاریخ های مهم رو هم چک کنیم شاید بازم تفاهم برانگیز شد...
متین مامی ایلیا
26 تیر 92 0:51


مباااااااااااااااااااااااااارکه قنده عسل

عزیزم شما الان هستی و نمیدونی مامانا چقدر مشغله دارن مخصوصا تو ماه رمضون

تازه منم بعضی از ماهگرد های ایلیا رو یادم میرفت و با تاخیر میذاشتم

ممنون خاله جونم..
خوب باشه قبول...سعی می کنم فراموش کنم!!!
مامان بردیا
26 تیر 92 1:23
وایییییییییییییییی.مبارک مبارک خاله جون مارو تولدت دعوت کنیا

ممنون خاله جونم.
حتما، حضور شما برامون باعث افتخاره
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
26 تیر 92 4:18
عزیزم پیشا پیش تولدت مبارک هم قمری هم شمسی


ممنون خاله زهرای عزیزم
مادوتا جیک جیک
26 تیر 92 5:20
وبتون خیلی جالب و متفاوته جیک جیک عزیز


پاسخ:
سلام مامان عزیز
خوبی
البته منظورم از مامان، مامان علیرضا هستش ها
خوشحالم که از مادوتا جیک جیک
خوشت اومده
خواهش قابلی نداشت این وب سایت و زدم واسه خندوندن ملت
امیدوارم بهترین ها نصیب همه تون بشه یا حق
راستی من بهش رای دادم

ممنون جیک جیک عزیز
خوشبختانه به هدفتون رسیدید
من یکی که کلی خندیدم
مامان امین
26 تیر 92 7:23
تولد تولد تولدت مبارک
تولد تولدت مبارک
تولد تولدت مبارک


رو سقف این اتاقه
یه عالمه ستاره
میخوایم تولدت رو
جشن بگیریم دوباره

فشفشه های روشن
بادکنکای رنگی
همگی با هم بخونیم
آخه تو چگده گشنگی
آخه تو چگده گشنگی




ممنون بابت شعر قشنگتون خاله جونم.
دربان آقا
26 تیر 92 8:54
سلام به عليرضاي گل و مامان و باباي مهربونش
وبتون قشنگه موفق باشيد
متشکر که به وب من سر زدين
اميدوارم يه روز به همين زوديها توي حرم آقاي مهربون مهمون آقا بشيد و منم در خدمتتون باشم
عليرضاجون اگه اومدي مشهد حتما تو حرم آقا بيا پيشم و سهميه شکلاتت رو بگير
منم انشاالله عدد 179 رو اس ام اس ميکنم و اميدوارم موفق باشي

سلام دربان آقا
ممنون از حضور پر مهرتون
خوش به سعادتتون که مشهد هستید و خادم آقامون امام رضا
ان شااله امام رضا بطلبه و قسمت بشه ما هم بتونیم بیایم زیارت، حتما خدمتتون میرسیم.
سلام ما رو به آقامون علی ابن موسی الرضا برسونید و نایب الزیاره باشید.
یک دنیا ممنون از لطفی که به علیرضا جون داشتید.
مامان محمدطاها
26 تیر 92 9:34
دوست خوبم حق داری دیگه یادی از ما نکنی
روزی 400تا بازدید داری ماشاللا


راستشو بگو رمز موفقیتت چی بوده؟

این چه حرفیه دوست خوبم
من همیشه به شما سر می زنم منتها این اواخر یه مدتِ طولانی به روز نشدید منم دیرتر بهتون سر می زدم

اصلا خودم هم حواسم به 400 تا بازدید نبود...
آخه دیروز چند تا پست جدید گذاشته بودم و دوتا از این پست ها هم ادامه مطلب داشت و روی بازدیدها تاثیر داشته بخاطر همین بازدید بالا بوده، اتفاقی بوده زیاد جدی نگیر.
البته این که من تقریبا هر روز وب رو به روز می کنم هم بی تاثیر نیست.
خاله الهام
26 تیر 92 10:16
خاله جونم 23 ماهگيت مبارك باشه گلم
يه چيزي بگم دل ماماني آب بشه
ان شالله تولد 23 سالگيت خاله جونم
فكر كنم اون موقع ما ديگه حسابي پير شديم
شما هم فكر كنم فارغ التحصيل شدي يا ميري سربازي يا ميخواي
برا مامانت عروس بياري


ممنون خاله جونم.
دل مامانم واقعا یه جوری شد!!
یه جورایی برای مامانم خوشاینده ولی یه جورایی هم دلگیره....
قبول کن سخته دیگه...سربازی و زن گرفتن و بلاتکلیفی.. و کار پیدا کردن...
مامانم ترجیح میده بزرگترین مشکلش مثل الان تامین پوشک و سایر مایحتاج اساسی باشه تا اون یکی دغدغه ها!!!
الهام
26 تیر 92 13:44
اینو من از وب ی پسر برداشتم...البته بدون اجازه

رفتار بعضیا تو دانشگاه مثل رفتار یه اراذل اوباشه نه دانشجو!!!

آره ازینا زیاده،پیداکردن مدل ابروهای خاصم شده یکی از دغده هاشون!!!

واقعا همین طوره متاسفانه!
یه دختر
26 تیر 92 16:44
علیرضاجان فرستادم. نامردی نکنیاااجایزه نصف نصف

ممنون عزیزم
قابل شما رو نداره. همه اش برای شما...
مامان حسنا
26 تیر 92 17:14
به به تولد منم میاما

تشریف بیارید
قدمتون روی چشم ما.
مامان حسنا
26 تیر 92 17:15
عزیزم منم اپم میای پیشمون؟

اومدم عزیزم.
دربان آقا
26 تیر 92 17:25
سلام
ممنون از پاسختون
انشاالله هر چه زودتر آقا بطلبن
عليرضا جون طبق قولي که داده بودم 179 رو اس ام اس کردم
اميدوارم موفق باشي و برنده بشي

لطف کردید.
یک دنیا ممنون.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
27 تیر 92 0:07
سلام عزیزم من سالگرد ازدواجتون و تبریک گفته بودم دیدم نیست با خودم گفتم شاید نرسیده باشه
عزیزم براتون روز و روزگار شادی رو ارزو میکنم

ممنون زهرا جونم.
ایشالا شما و ایلیا جون و آقاتون هم همیشه خوش باشید.
النا
27 تیر 92 0:08
سلام علیرضاجون وبلاگت قشنگه به وبلاگ منم سر بزن ممنون

ممنون النای عزیزم
حتما
ریحانه(مامان پارسا)
27 تیر 92 8:21
مبارک باشه خاله جون


ممنون خاله جونم
پرهام ومامانش
28 تیر 92 1:06
23 تا برای 23 ماه

ممنون خاله جون مهربونم

منم 23 تا بوسه برای 23 تا گلِ زیبای خاله جون مهربونم
میترا
28 تیر 92 7:24
خدا تا ابد براتون نگهش داره
حق یارتون

ایناهمش تقدیم به علیرضا و مامان بابای گلش

ممنون میترای عزیزم

حدیث
28 تیر 92 14:18
سلام . راستی اگه می شه منم تو لینک دوستان علیرضا جان جا بدین ممنون می شم.
خداحافظ.

سلام
با کمال میل عزیزم
مامان آرمينا
28 تیر 92 14:41
واقعا زيبا شدن خيلي عالي بودن
خوش به حال عليرضا بااين مامان هنرمندش

این نظر لطف شماست مریم جونم
به هنرمندی شما نیستم عزیزم

مامان امین
28 تیر 92 17:51
خاله قربونت بره چقدر ناز شدی عزیزم الهام جون دست گلت درد نکنه خیلی قشنگ بود

ممنون فهیمه جون
این نظر لطف شماست.
مامان محمدطاها
28 تیر 92 18:41
خیلی زیباست
دستتون بی بلا
خصوصی تونم چک کنید پلیز

ممنون دوست خوبم.
حتما.
زهره(مامان.فاطمه)
28 تیر 92 19:10
بازم بهت تبریک میگم گل پسر.
ایشااله زیر سایه بابا و مامان سلامت و خوشبخت باشی عزیـــــــــــزم


ممنون خاله جونم.
برای شما هم موفقیت و بهروزی آرزو می کنم.


متین مامی ایلیا
29 تیر 92 2:51
دست مامانت درد نکنه خیلی خوشکل بودن

ممنون خاله جونم. شما لطف دارید.
HeLeN
31 تیر 92 11:34
البته من میتونم از این مدل عکسا بسازم بیشتر عکسای قالبام همینجورین تقریبا
اینم ایمیلم:
sweet_codes@yahoo.com

مطمئن باشید خوشگل میشه!

ممنون عزیزم.
نگین
31 تیر 92 21:30
الهام جون نی نیت خیلی نازه ببوسش

ممنون عزیزم.
مامان علیرضا
2 مرداد 92 0:40
سلام عزیزم
چه عکسهای قشنگی!
میشه به من هم بگی از کجا می تونم این قابها رو بردارم؟ ممنونم بسیار زیبا بودند

سلام مهتاب جون
ممنون عزیزم. این نظر لطف شماست.
خواهش می کنم. چرا که نه:
photofacefun.com/