علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

خوشا شیراز...

1392/10/18 22:57
نویسنده : الهام
950 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی از برگزار کنندگانِ کنفرانس ها خوشمان می آید...لبخند

اگر فکر می کنی علاقۀ ما به کنفرانس ها به علت بارِ علمی آن است سخت در اشتباهی! ما از آن جهت به شرکت در یک کنفرانس علاقه مندیم که باعث می شود انسان به یک ایران گردیِ اجباری برود...نیشخند

انجمن فیزیک ایران هر سال در شهریور ماه، کنفرانس فیزیک ایران را برگزار می کند و این کنفرانس هر سال در یکی از شهرهای ایران برگزار می شود...

سال 80 مادرمان با ارائۀ یک طرح ابتکاری در کنفرانس دانش آموزی فیزیک ایران شرکت نمودند که در شهر یزد برگزار می شد...و شهریورماه میهمانِ یزدی های میهمان نواز بودند...

سال 83 مادرمان با ارائۀ یک مقاله در کنفرانس فیزیک ایران میهمانِ دانشگاه صنعت آب و برق تهران شدند...

سال 86 کنفرانس فیزیک ایران در شهر یاسوج برگزار شد و ارائۀ مقاله منجر به شیراز گردی و یاسوج گردیِ مادرمان در معیت دوستان شد...

سال 87 زمینۀ کاریِ مادرمان وارد اپتیک و فوتونیک شد و مجموعه کنفرانس های اپتیک و فوتونیک نیز به مجموعه کنفرانس های فیزیک ایران اضافه شد. این کنفرانس هر سال در بهمن ماه و در یکی از شهرهای ایران برگزار می شود...

مادرمان برای اولین بار در سالِ 88 مقاله ای برای این کنفرانس ارسال کردند و پس از پذیرفته شدن با بابایمان عازم یزد شدند تا ضمن یزد گردی در کنفرانس نیزحاضر شوند و مقالۀ خود را ارائه دهند... بابایمان از یزد و کنفرانس بسیار استقبال کردند... اگر تصور می کنی که استقبالِ پدرمان از کنفرانس به علت تبادل اطلاعات و بالا رفتنِ اطلاعات ایشان و مادرمان بود نیز سخت در اشتباهی! بـــــــــــــــله با عرض شرمندگی باید بگوییم که علاقۀ ایشان از این جهت بود که با نصفِ هزینه ای که در حالت عادی باید پرداخت شود می توانستند روزهای خوبی را بگذرانند و با شرکت در تورهای کنفرانس از شهر دیدن کرد...هورا

شهریور ماهِ 89 مادرمان با دوستان عازم همدان شدند تا مقالۀ خود را در کنفرانس فیزیک ایران ارائه دهند البته بابایمان به دلیلِ مشغلۀ کاری توفیقِ همدان گردی را از دست دادند...افسوس

بهمن 89 مادرمان به دلیل مشکلات بارداری مقالۀ خود را برای ارائه به دوستان سپردند تا در ماهانِ کرمان ارائه دهند و خود از رفتن به کرمان انصراف دادندناراحت

شهریور 90 نیز کنفرانس فیزیک ایران در ارومیه برگزار شد و از آن جا که ما آن زمان یک ماه بیشتر نداشتیم رویا جان دوست مادرمان که ساکن ارومیه هستند زحمت ارائۀ مقالۀ مادرمان را کشیدندماچ

بهمن 90 نیز که کنفرانس اپتیک و فوتونیک در تبریز برگزار شد به علت بارش شدید برف در روزهای برگزاری کنفرانس و البته به خاطر وجود این جانب مادرمان از رفتن منصرف شدند و زحمت ارائۀ مقاله را به یکی از دوستان دادندناراحت

شهریور 91کنفرانس فیزیک ایران در یزد برگزار شد و اینجانب با بابا و مادرمان در آن کنفرانس شرکت کردیم و به جز یک ساعتی که مادرمان برای ارائۀ مقاله سخنرانی داشتند، ما بقیۀ مدت زمان کنفرانس را به گشت و گذار در یزد سپری کردیمنیشخند و جای شما خالی بسیار خوش گذشتهورا

کلاً مادرمان تا به حال سه بار در کنفرانس های برگزار شده در شهر یزد شرکت کرده اند و خاطرات بسیار خوبی از یزد و مردمانِ میهمان نواز و هتل های سنتی آن دارندقلب و چیزی که از کنفرانس برای مادرمان اهمیت بیشتری دارد قدم زدن در بافت قدیمی یزد است که دیوارهای کاهگلی آن حس و حال خوبی به انسان می بخشد...لبخند

بهمن 91 کنفرانس اپتیک و فوتونیک در زاهدان برگزار شد و باز هم دوستان مقالۀ مادرمان را ارائه کردند و مادرمان به زاهدان نرفتند...

و اما امسال از آن جا که کنفرانس اپتیک و فوتونیک در شیراز برگزار می شود مادرمان در دقیقۀ 90 داده های خود را جمع کردند و مقاله ای برای این کنفرانس ارسال کردند که شکر خدا چند روز پیش اطلاع پیدا کردیم که این مقاله پذیرفته شد و مادرمان مجبور هستند برای ارائۀ این مقاله عازم شیراز شوند... و اما این ما و مادرمان هستیم که این روزها سرکیف هستیم و نیشمان دقیقاً در این پوزیشن تا بناگوش باز استنیشخند

تکلیفِ خوشحالی ما که مشخص است، آخر می دانی ما کلاً عاشقِ دَدَررررر رفتن هستیم و این دَدَرررر هر جا باشد ما نیز پایه هستیم و از آن مهم تر این که ما تا به حال به شیراز سفر نکرده ایم دل شکسته

مادرمان نیز که سال های تحصیل در مقطع کارشناسی بسیار به شیراز سفر می کردند و رصدخانۀ دانشگاه شیراز در هر سفر یک هفته ای پاتوقِ ایشان بوده مدت هاست از شیراز گردی محروم شده اندناراحت

بابایمان نیز قبل ترها که مجرد بودند با خانواده شان زیاد به شیراز سفر می کردند ولی تا به حال دوتایی و یا سه تایی به شیراز نرفته اند و ان شا اله اگر برنامۀ رفتن جور شود این اولین سفر سه نفرۀ ما به شیراز خواهد بودلبخند

ترس مان از آن جهت است که به قصد شیراز گردی از تهران عازم شیراز شویم ولی سرمای هوا اجازۀ خروج از هتل را به ما ندهدمتفکر و ما مجبور شویم دو دست از دو پا بلندتر برگردیم قهر

و این جاست که به اطلاعات ارزشمند شما شیراز نشین و غیر شیراز نشینِ آگاه به شیراز گردی احتیاج داریم... اطلاعات در مورد: وضعیت آب و هوا، تهیۀ بلیط و مکان های دیدنی. البته اکثر مکان های دیدنی را می شناسیم و خوشحال می شویم که اطلاعاتی در مورد مکان هایی که دیدنی ست ولی خیلی مشهور نیست به ما بدهید و اطلاعات ما را به روز کنید آخر می دانی برنامه ریز سفر مادرمان هستند و تقریباً 8-7 سال از آخرین سفرِ مادرمان به شیراز می گذردچشم

و بنا به شیوۀ مبادلۀ پایاپای، در عوض ما نیز به شما قول می دهیم هر زمان قصد سفر به تهران یا مشهد را داری در به روز کردنِ اطلاعاتت مؤثر باشیمعینک

لازم به ذکر است که کنفرانس در تاریخ 8-10 بهمن در دانشگاه صنعتی شیراز برگزار می شود و اگر برف بی موقع نبارد و بلیط پیدا شود و بابایمان در دقیقۀ 90 ضد حال نزند ما نیز خدا مراد خواهیم شد و شیراز را رؤیت خواهیم کردهورا

بسیار علاقه مندیم فرصتی پیش آید تا بتوانیم دوستانِ نی نی وبلاگیِ شیرازی خود را ملاقات کنیم نخ سوزن خاله فهیمه و گل پسرشان امین جان رابغل (البته در صورتی که ایشان وقت و علاقه ای به دیدنِ ما داشته باشندنیشخند)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان کوثری
18 دی 92 23:08
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
خاله هنگامه
19 دی 92 0:11
پسرم با این مامان دانشمند حسابی حال کن و به ددر برو سفر خوشی را برایتان آرزو میکنم
الهام
پاسخ
شما خیلی به من و مامانم لطف دارید خدا کنه شرایط آب و هوایی رو به راه باشه و ما بتونیم بریم شیراز
مامان کیامهر
19 دی 92 17:32
آفرین و هزار آفرین به این مامان دانشمند پر تلاش و پر افتخار . شیراز خوش بگذره رفیق حیف که اطلاعاتم به روز نیست در مورد چیزایی که خواسته بودی
الهام
پاسخ
شرمنده می فرمایید ما کجا و دانشمند کجا؟ ممنونم عزیزم، اگه بتونیم بریم همین که توجه خودتون و از ما دریغ نکردید ممنونم
فهیمه
20 دی 92 9:13
خب الهام جون آخه کی بدش میاد یه مامان فیزیک دان و یه پسر خوشمل و بانمک رو از نزدیک ببینه عزیزم شماره تماسم رو براتون خصوصی میزارم حتماً تماس بگیرید و تشریف بیارید تا از نزدیک با هم آشنا بشیم . خودم میبرمتون جاهای دیدنی شیراز رو ببینید.
الهام
پاسخ
ممنونم فهیمه جونم این نهایت لطف و مهربونی شما رو می رسونهخیلی لطف می کنید راضی به زحمت تون نیستم من فقط به دیدنِ دوست خوبی مثل شما علاقه زیادی دارم حتما باهاتون تماس می گیرم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
21 دی 92 4:13
کاش ما هم شیرازی بودیم شاید به ما هم افتخار میدادید البته سالاد شیرازی یا فالوده نه هااا ساکن شیراز بودیم
الهام
پاسخ
کاااااااااااااش متاسفانه کم سعادتی ما باعث شده که نتونیم شما رو تو همین تهران ملاقات کنیم
مامان نازنین جون
21 دی 92 8:50
شیراز خوش بگذره دوست خوبمممممممممممممممممانشاا... که آب وهواش خوب باشه و سفر خوبی داشته باشین
الهام
پاسخ
ممنونم عزیز دلم جای شما دوست خوبم خالی خواهد بود و سبز
(زهره)مامان فاطمه
21 دی 92 10:33
ای وای یادم رفت آدرس واسممو درست کنم عزیزم نظر قبلی بنده بودم
الهام
پاسخ
خودم درستش کردم عزیزم
مامان محمدحسین
21 دی 92 14:18
مامان هر وقت رفتی ما رو هم خبر کن ... من و جناب شوشو 4 سال دانشجوییمون رو در این شهر با صفا بودیم...
الهام
پاسخ
خوش به حال شما پس حسابی خوش گذشته بهتون در معیت جناب حافظ و شعرهای دلبرانۀ ایشون
مامان محمدحسین
21 دی 92 14:21
خاله جان اگه باز یزد بود خبرمون کن ....مشتاق دیدار...
الهام
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربون ما بیشتر مشتاق دیدار شما هستیم
زهره (مامان فاطمه)
21 دی 92 16:57
آفرین به مامانی فیزیکدان یعنی میشه یه موقعی این کنفرانس اهواز برگزار بشه انوقت من میشم میزبان شماااااااااااااااااااااااا عزیزم من عید پارسال اونجا بودم فکر نکم هواش سردتراز تهران باشه ها
الهام
پاسخ
ممنون زهرۀ عزیزم. شما همیشه به من لطف داری اتفاقا من اهواز نرفتم هنوز یه بار کنفرانس ماده چگال بود که نتونستم شرکت کنم خدا از زبونت بشنوه
سحر
21 دی 92 18:00
سلام .من اومدم . بار سنگین امتحانات , خیلی ناجور سنگینی میکنه ولی من طاقتشو دارم .داشتم که الان اومدم به شما سر زدم دیگه ! ایشالا شیراز خوش بگذره .این رزومه کاری شما به من کلی امید داد .
الهام
پاسخ
سلام سحر عزیزم. خدا می دونه که این روزها چقدر به یادت بودم وقتی دانشجوها رو در حال امتحان دادن و درس خوندن می دیدم. ایشالا که به خوبی و خوشی امتحانات و پشت سر بذاری گلم. ممنون عزیزم. جاتون خیلی خالی خواهد بود البته اگر این جبهۀ هوای سرد اجازۀ خروج از منزل رو به ما بده فدات سحر عزیزم. ایشالا وقتش که برسه رزومۀ شما از رزومۀ من بسیار پربارتر خواهد بود
الهام مامان یسنا
21 دی 92 18:30
آفرین الهام جون خوب فعالی ها!! با وجود علیرضا وروجک و شیطون مقاله آماده کردی. من که از وقتی یسنا به دنیا اومده فرصت نکردم پایان نامه ام رو صحافی کنم البته خودم هم تنبلی ام میاد امیدوارم برین شیراز و حسابی بهتون خوش بگذره. منم خیلی دلم میخواد شیراز برم تا حالا نرفتم. جای ما رو هم خالی کنید.
الهام
پاسخ
ممنون عزیزم فعال هستم ولی خوب که فعال نیستم من باید بیشتر از این کار کنم ولی افسوس که تعهد به بچه و شوهر نمیذاره به جانِ خودم باور نمی کنی؟! ایشالا به زودی این کار و انجام میدی و خیالتون راحت میشه ایشالا. شک ندارم که جای دوستان خوبم خالی خواهد بود
mamane mani
22 دی 92 14:48
اول از همه یه خسته نباشید به مامان الهام که با وجود یه وروجک مثل علی رضا جون و کلی کار خونه به فعالیت های دیگه هم می پردازه اونم چی نوشتن مقاله و کارهای علمی ایشالا همیشه ی همیشه موفق باشی الهام جون راستی چرا فقط شیرازی ها رو می خوای که ببینی؟؟؟پس ما چی؟؟؟
الهام
پاسخ
ممنون عزیزم. من مجبورم... مجبــــــور... وگرنه کی حوصلۀ کارهای علمی رو داره فدای رفیق با محبتم راستش من نتونستم به قرارهای نی نی وبلاگی تهرانی ها برسم و از دیدنشون بی نصیب موندم. خیلی علاقه دارم که نویسنده های وبلاگ ها رو از نزدیک ببینم ایشالا در اولین فرصت یک عدد قرار وبلاگی میذاریم تا من به آرزوم برسم