علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

خوشبختی واقعی!

1393/2/7 12:55
نویسنده : الهام
394 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی ست که خانوادۀ ما نیز به جمع کاربران وایبر پیوسته اند... و گاه پیام هایی زیبا دریافت می کنند...

یکی از زیباترین پیام هایی که در این مدت از جانب دوستان دریافت شده است، پیام زیر است و از آن جا که عجیــــــــــب با اعتقادات قلبی و ذهنی مادرمان منطبق است این پیام به وبلاگ مان منتقل می شود تا در آینده ای نزدیک آن را بخوانیم و در زندگی مان به کار گیریم...

و حالا متن پیام:

کاش وقتی بچه هامون میرن مدرسه بهشون بگیم:

عزیزم من نمی خوام تو بهترین باشی من فقط میخوام تو خوشبخت باشی...

اصلا مهم نیست نمره هاتو همیشه 20 بگیری جای 20 می تونی 16 بگیری اما از دوران مدرسه و کودکیت لذت ببر.

از "ترین" پرهیز کن

خوشبختی جایی هست که خودت را با کسی مقایسه نکنی حتی نخواه خوشبخت ترین باشی بخواه که خوشبخت باشی و برای رسیدن به این خواسته ات تلاش کن... همین...

من فکر می کنم از وقتی به دنبال پسوند "ترین" رفتیم، خوشبختی از ما گریخت...

از 19.75 لذت نبردیم چون یک نفر دیگه 20 شده بود...

از رانندگی با پراید لذت نبردیم چون ماشین های مدل بالاتری تو خیابون بود...

از بودن کنار عشقمون لذت نبردیم چون مدرک تحصیلی و پول توی جیبش کمتر از خیلی های دیگه بود...

میخوام بگم خیلی از ما فقط به "بهترین"، "بالاترین"، و "بیش ترین" چسبیدیم و نتیجه اش این شد:" نسل های افسرده و همیشه گریان..."

شاید لازمه در سال جدید تغییر جهت بدیم...

کم ترین آرزویم این است:" هرگز با چشمان مهربانت، نامهربانی روزگار را نبینی"

بالاترین خواسته ام برایت این است:" حاجت دلت با حمکت خدا یکی باشد"

زندگی ساختنی ست نه گذراندنی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مینا
7 اردیبهشت 93 13:12
هزار ماشلا.... خدا حفظ اش کنه... جمعه تولد هلنا بود ، عکس هاش رو گذاشتم خوشحال میشم بهمون سر بزنی و یه رد پایی بگذاری
الهام
پاسخ
ممنونم عزیزم تولد هلنا جون و تبریک میگم به روی چشم
مامان کوثر
7 اردیبهشت 93 13:22
زندگی ساختنی ست نه گذراندنی
الهام
پاسخ
خاله هنگامه
7 اردیبهشت 93 13:35
امروز برایت عشق آرزو می کنم.از آن عشق هایی که هرروز با لبخند بلند شوی و بگویی: "زندگی یعنی این,چه قدر خوشبختم"....خیلی قشنگ نوشته بودی عزیزم.
الهام
پاسخ
واقعا زیبا بود هنگامه جونم
مامان فریده
7 اردیبهشت 93 13:35
بله بسیار جالب بود البته واقعی
الهام
پاسخ
خاله منیره
8 اردیبهشت 93 14:52
کودکم من خوشبختم حتی با داشتن چیزهایی هرچند عادی و کوچک... تو هم یاد بگیر خوشبختی همین جا در کنارتوست بی هیچ رنگ ولعابی هرچند ساده... و به بودنش ببال همانطور که من به بودن همه این ها میبالم و همین که هستند خوشحالم
الهام
پاسخ
واقعاً زیبا بود منیرۀ عزیزم
مامان زهرا
9 اردیبهشت 93 4:12
اخ که همین وایبر عزیز منو از دوستهای وبلاگیم داره دور میکنه
الهام
پاسخ
من اصلا از وجود وایبر راضی نیستم چون با وجود این که خیلی از دوستان قدیمی رو پیدا کردم که مدتی ازشون بی خبر بودم ولی خبرهای ناگواری از چند تا دوست فهمیدم که به شدت متأثر شدم
مامانی فاطمه
9 اردیبهشت 93 9:14
خیلی خیلی خیلی زیبا وحقیقی بود ممنون الهام نازنینم
الهام
پاسخ
فدات عزیزم
مامان ترنّم
9 اردیبهشت 93 13:03
چقدر زیبا بود این متن. ممنون الهام جان
الهام
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم
مامان فهیمه
9 اردیبهشت 93 23:42
خوشبختی یعنی بدونی دست هایی هست، که فقط دست های تورو توی خودش جا میده خوشبختی یعنی کسی رو باور کنی که یقین داری باورت رو نمی شکنه خوشبختی یعنی چشمایی که تو هر چقدر نگاهشون کنی، خسته نشی خوشبختی یعنی بتونی دوتا دست پاک و نازنین رو ببوسی خوشبختی یعنی کسی باشه، که تو بتونی از تمام دنیا بهش پناه ببری خوشبختی یعنی زندگی، وقتی توی لحظه به لحظه اش عشق جریان داشته باشه و من برای شما خوشبختی رو صمیمانه آرزومندم.
الهام
پاسخ
بسیار عالی و زیبا من هم خوشبختی رو برای شما و امین عزیزم آرزو می کنم
مامان آرمینا
14 اردیبهشت 93 23:47
متنهای زیبایی بود. امان از این واتس آپ و وایبر که ما رو از کار و زندگی انداخته ما هم حسابی به این گروهها پیوستیم
الهام
پاسخ
بله واقعاً زیبا بود من فقط وایبر دارم البته بهتره بگم داشتم چون چند روزی هست که اصلاً نمی تونم چیزی بفرستم