علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

من به نظافت گوشم خیلی اهمیت میدم...

1391/12/16 13:14
نویسنده : الهام
353 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی که من یک نی نی کوچولو بودم وقتی مامانم منو می برد حموم خیلی خوشحال بودم.connie_36.gifو بعد از یه آب بازی حسابی و در نهایت کاری که واقعا ازش لذت می بردم....بله تمیز کردن گوشم...

الان هم تمیز کردن گوشم رو خیلی دوست دارم و مامانم همیشه بعد از حموم سرم و محکم میگیره و با گوش پاک کن گوشم و تمیز می کنه....

 امروز که چشم مامانم و دور دیدم از تو کشو دو تا گوش پاک کن برداشتم و دارم به صورت خود مختار گوشم و تمیز می کنم...ببین...

ولی نمیدونم چرا تا مامانم دید هل کرد و سریع دوید طرفم؟؟؟؟؟

یعنی تمیز کردن گوش هم دسته گل به آب دادن به حساب میاد؟؟؟؟؟؟؟ 

الانم که مامان گوش پاک کن ها رو جمع کرده و یه جایی گذاشته که دست خودش و بابام هم بهش نمیرسه چه برسه به دست من بینوا!!!!!به عبارتی جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییز شدم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حسنا
17 اسفند 91 14:29
وای خاله جون شما ک تنهایی نمیتونی گوشت رو تمیز کنی گلم


مامان حسنا
17 اسفند 91 14:30
مامانی من اپم خوشحال میشم بیای پیشمون